Usein kysyttyjä kysymyksiä & Asiakaspalvelu



(Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa meihin yhteyttä sivun alareunassa olevasta linkistä.)

 

Haluan lisätä/muuttaa tuotteita tilauksessani, onnistuuko?

Tottakai voit muuttaa tilaustasi niin kauan kun sitä ei ole lähetetty. Jos haluat poistaa tuotteita tai vaihtaa samanarvoisiin tuotteisiin, ota vain yhteyttä meihin sivun alareunassa olevan linkin avulla. Jos haluat lisätä erihintaisia tuotteita, on yksinkertaisinta tehdä uusi tilaus.

Tilaaminen ei onnistu?

Ei hätää, ota meihin yhteyttä sivun alareunassa olevalla linkillä ja saat vastauksen IT-asiantuntijoiltamme piakkoin.





Laitoin juuri menemään väärän tilauksen, voinko muuttaa sitä?

Toki, niin kauan kun tilausta ei ole toimitettu, voimme muuttaa tai poistaa tilauksen ihan kuinka haluat. Klikkaa ottaaksesi meihin yhteyttä sivun alalaidassa, niin selvitämme asian.





Apua, sain vääränmallisen tuotteen, mitä teen??

Ei hätää, järjestämme asian. Paina tästä linkistä VAIHDOT, PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT pyytääksesi vaihtoa tai palautusta, niin palaamme asiaan 48 tunnin kuluessa ja annamme lisäohjeita.




Haluan ostaa tuotteen, jota ei ole valikoimassamme, voinko tehdä erikoistilauksen?

Katsotaan, mitä saamme taiottua. Anna kuulua itsestäsi tämän sivun alareunassa olevan linkin kautta, niin tutkitaan asiaa.





Tuotteeni on rikkinäinen, mitä nyt?

Ei ongelmaa! Seuraa ohjeita sivulla VAIHDOT, PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT ja me huolehdimme lopusta.

 



Voinko peruuttaa juuri tekemäni tilauksen?

Totta kai, niin kauan kun tilausta ei ole toimitettu, voimme muuttaa tai poistaa tilauksen ihan kuinka haluat. Paina linkistä sivun alareunassa ottaaksesi meihin yhteyttä, niin selvitämme asian.





Haluan peruuttaa kaupan.

Sepä on ikävää kuulla, haluaisimme mielellämme kuulla miksi, jotta voimme parantaa jatkossa. Asiakkaana sinulla on aina oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän sisällä ja autamme sinua mielellämme. Seuraa ohjeita sivulla VAIHDOT, PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT ja me huolehdimme lopusta.



 

Löysin toisen tuotteen jota haluan vielä enemmän, voinko vaihtaa toiseen tuotteeseen?

Toki! Laita uusi tilaus tuotteesta, jonka haluat ja tee sen jälkeen palautushakemus sivulla VAIHDOT, PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT.

  



Lähetitte minulle väärän tuotteen, mitä nyt tehdään?

Kävipä hassusti! Ilman muuta hoidamme asian. Ota meihin yhteyttä sivun alareunassa olevalla linkillä ja otamme yhteyttä aivan pian.

  



Pakettini ei ole tullut perille, mitäs nyt?

Joskus Postissa tapahtuu viivästyksiä, joten odottele pari päivää, jos se kuitenkin saapuisi. Jos se ei tule 5 arkipäivän sisällä tilauksen lähettämisestä, ota meihin yhteyttä, niin tutkimme, mitä on mahtanut tapahtua.

Tarkista myös antamasi osoite ja katso, että nimesi on ovessa/postilaatikossa. Usein on kyse siitä, että ostaja ei ole aintanut oikeaa osoitetta tai nimi ei ole näkyvillä ovessa, jolloin paketti ei tule perille. Jos olet vahingossa antanut vääriä tietoja, ota meihin yhteyttä pikaisesti, ja selvitämme tilanteen.

  

  

Voinko antaa ehdotuksia tuotteista, joita teidän mielestäni pitäisi ottaa valikoimaanne?

Haluamme mielellään kuulla, mitä ideoita ja ajatuksia asiakkaillamme on. Pistä viestiä alla olevasta linkistä.

 

 

Jos et saanut vastausta kysymykseesi, PAINA TÄSTÄ OTTAAKSESI MEIHIN YHTEYTTÄ